Beoordelingen van Cafetaria de Ambacht Oost-Souburg

Recente recensies

5.0
Ad
30 maart 2025

Na even zoeken hoe het softwarematige menu op de website werkte mijn bestelling geplaatst, het is zelfs gelukt om de per mail door Cafetaria de Ambacht naar mij gestuurde kortingscode van 5,00 Euro in te voeren. Ik heb alles electrisch betaald, 20 minuten later kon ik de maaltijd al ophalen. Mijn bestelling kwam net uit de frituur toen ik binnenstapte in de cafetaria, het personeel is super vriendelijk. Thuis aangekomen klopte de bestelling volledig. De Bicky burger het Ambacht, Twisterfriet, frikandel en het broodje kroket waren heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Indy
26 maart 2025
Jolanda
26 maart 2025

Heerlijk gegeten was veel en goed warm en snelle bezorging toppie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Ri
26 maart 2025

Sinds we voor het eerst bij de Ambacht bestelden hebben we nergens anders meer frietjes besteld! Je hoeft niet bang te zijn dat je te weinig krijgt! :) En de snacks zijn vers! Kortom: goeie tent!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Souu
26 maart 2025

De beste frietjes uit oost souburg! Heerlijke snacks en ze geven echt veel frietjes en saus topp!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Sturms
22 maart 2025

Perfect op tijd. Deze keer alles erbij en lekker warm. Top

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Campfens
21 maart 2025

Heerlijk gegeten!!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Jeffrey
19 maart 2025

Altijd goede service

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Les
16 maart 2025

Helaas was het stoofvlees weer koud. Dit keer zaanse mayonaise besteld en ervoor betaald maar niet gekregen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie, vervelend om te horen dat het mis was gegaan met de sausjes. Hopelijk is het in jet vervolg weer helemaal naar wens :)

M. Barri
16 maart 2025

1:10 uur gewacht, zelfs na een telefoontje. Na jarenlang besteld te hebben, gestopt door de verhoging van bezorgkosten toen. Was dit de eerste keer weer bestellen geen succes. Jammer!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw eerlijke review! Vervelend om te horen dat u net de pech heeft gehad dat de bezorging wat langer duurde dan normaal. Ik heb u een persoonlijk mailtje gestuurd om het met u op te lossen.

Lotte Valkenier
15 maart 2025

Erg lekker en snelle bezorging. Heel tevreden!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Verkaart
12 maart 2025

Prima service en snelle bezorging. Vriendelijk personeel.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Sabrina
11 maart 2025

Beetje langer dan verwacht helaas vindt ik de prijzen wel hoger dan andere snackbar mr veder prima

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit!

mir
6 maart 2025

Altijd prima bezorging, en goed eten

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

B. van Klinken
6 maart 2025

We schrokken wel van de prijzen. Al is jullie kwaliteit goed, prijzen zijn te hoog. Dit zullen we dan ook niet vaak meer doen.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit!

Ad
28 februari 2025

Makkelijk besteld, naar aanleiding van een mail met 5,00 Euro korting aangeboden door de snackbar. Inderdaad, de bestelling opstellen in de koppelling van de mail lukte, de kortingcode werd gehonoreerd. Om 18:00 kon ik mijn bestelling (die ik al online betaald had) op komen halen. De bestelling lag gereed en smaakte super!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

R.
27 februari 2025

Altijd snelle levering. En warm!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn on te horen dat u zo tevreden bent!

H.Akdag
24 februari 2025

Prima, ga zo manier gewoon door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn on te horen dat u zo tevreden bent!

Adri
24 februari 2025

Alles prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn on te horen dat u zo tevreden bent!

Verkaart
22 februari 2025

Heerlijke friet keer op keer en heerlijke snacks. Vriendelijke bezorgers. Snelle levering.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn on te horen dat u zo tevreden bent!

Marcel
22 februari 2025
Juud
20 februari 2025
Chantal Visser
19 februari 2025

Eten is lekker, enkel dit keer was het kleine frietje speciaal een kabouterfrietje speciaal. Normaal is het friet in een bakje, saus erop, bakje in de zak en een schep friet erboven op. Dat laatste is niet gebeurd,.vergeten denk ik. Foutje, kan gebeuren hoor... Tot de volgende keer!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) En ondanks dat we inderdaad waarschijnlijk het extra schepje vergeten zijn. Fijn om te horen dat u normaal zo tevreden bent!

Priscilla
18 februari 2025

Nadat ik gemeld had dat mijn vorige bestelling niet in orde was werd het diezelfde dag nog opgelost. De friet was weer zoals we die gewend zijn. Dankjewel!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn on te horen dat u zo tevreden bent!

Inge luijer
17 februari 2025

Altijd vriendelijke jongens die t eten bezorgen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Fijn on te horen dat u zo tevreden bent!

GW
16 februari 2025
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

Richard
15 februari 2025

Frikandel vergeten, satehrol in plaats van smulrol (kwam ik later pas achter). Het zat niet mee deze keer.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) Spijtig om te horen dat het net even misgegaan is met de snacks deze keer, onze excuses hiervoor!

Lena
14 februari 2025

Bezorging zou soms wat sneller kunnen. Eten is altijd heerlijk!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :) We doen altijd ons uiterste beste om iedereen zo snel mogelijk van eten te voorzien, sommige dagen is het opeens onverwachte (te) druk en loopt de wachttijd voor iedereen helaas iets te veel op.

Wendy
13 februari 2025
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

andre jacobse
8 februari 2025

gewoon goed geregeld. heel netjes op tijd gebracht.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

Wendy
31 januari 2025

Bedankt voor de :) ext

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:) en graag gedaan! ;)

Inge
27 januari 2025

Was lekker. Nog goed warm en zeer vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :)

Bob
26 januari 2025

Lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :)

C.j. verkaart
25 januari 2025

Geweldige bezorging. Heerlijke friet en snacks.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :)

Sturm
20 januari 2025

Wij konden een tijd kiezen 19.00 wij dachten oo veel te laat bij opmerkingen hebben wij er bij gezet zo snel mogelijk nou heel snel was er friet super bedankt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie review :)

Paul
17 januari 2025

Lekker

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

Mark
13 januari 2025

Tijdslot 19.15 gekozen, 19.19 bericht dat de bestelling onderweg was, na bijna 20 minuten kwam de bestelling inderdaad aan. De frietjes waren helaas lauw. De kaassouffle warm in plaats van heet en de hamburger was ook niet meer erg warm. Ik heb wel eens betere bestellingen gehad van de ambacht.

Nancy van Opstal
13 januari 2025

Altijd prima in orde Bezorging ook prima

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

Verkaart
11 januari 2025

Alles perfect in orde. Zeer tevreden

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

Anoniem
2 januari 2025

De friet was niet zo lekker deze keer, was ook niet heel warm. Volgende keer beter.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw eerlijke recentie! :) Waarschijnlijk heeft het door de grote drukte en slecht weer net iets te lang geduurd voordat we bij u waren waardoor de friet niet meer warm genoeg was. Kunt u een WhatsApp bericht sturen naar 0118-464987 ? Dan kan ik u een passende compensatie aanbieden :)

Paul
1 januari 2025
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie:)

Super snel gereed. We hebben lekker gegeten.
30 december 2025
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! :)

Sab
14 december 2024

De hoeveelheid friet was genoeg voor 5 personen terwijl het voor 2 was besteld. Mag een schepje minder hoor. Verder geen klagen!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! :)

Bob
8 december 2024

Dat het soms druk is heb ik begrip voor en dat je dan langer moet wachten op je eten snap ik, maar als het eten dan al behoorlijk afgekoeld is vind ik dat dan toch een beetje jammer want goedkoop is het niet.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recensie, vervelend om te horen dat uw bestelling dat uw bestelling te veel afgekoeld was. We gaan hier iets mee doen! Bedankt voor het doorgeven!

Veekaart c.j.
5 december 2024

Frietjes waren weer heerlijk. Alleen jammer dat er voor de tweede keer geen mayonaise bij zat, wel besteld en betaald

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :) Excuses voor het ontbreken van de mayo, ik heb u prive een mailtje gestuurd met een passende tegemoetkoming hiervoor.

Ad
5 december 2024

Erg lekker, makkelijk en snel besteld en op de afgesproken tijd bezorgd.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Ad
1 december 2024

Super lekkere maaltijd. Ruim van te voren besteld en betaald, precies lekker warm op afgesproken tijd afgeleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Evy Versteeg
23 november 2024

Lekker eten. Uur moeten wachten op een frietje

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie, Fijn om te horen dat het gemaakt heeft! Helaas dat we door grote drukte iets later waren, excuses hiervoor!

Van Luijk
20 november 2024

Helaas werd t eten minstens 20 minuten later bezorgd...

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw feedback, helaas waren we gisteren iets te populair. Hierdoor hadden we helaas last van een vertraging van minimaal 20 minuten. Excuses voor het ongemak. Normaliter houde we zeer veel rekening met gewenste tijden.

Monique van der Peijl
19 november 2024

Waren 20 min te laat verder een goede warme hap.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie, Fijn om te horen dat het gemaakt heeft! Helaas dat we door grote drukte iets later waren, excuses hiervoor!

Veekaart c.j.
15 november 2024
An
14 november 2024
Marjon
9 november 2024

Weer heerlijk krokante frietjes en lekkere snacks gegeten.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Ilona
5 november 2024

Heerlijk gegeten, grote porties

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Veekaart
26 oktober 2024

Prima bezorging. Heerlijk friet. Met extra veel mayonaise

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Kolk
24 oktober 2024

Snelle bezorging en heerlijk knapperige friet

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Chanel
24 oktober 2024

Heerlijk eten, nog goed warm en op afgesproken tijdstip bezorgd. Top!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Jeffrey
22 oktober 2024

Zoals altijd veel friet, goede kwaliteit en vriendelijke service. Ga zo door!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Nancy van Opstal
20 oktober 2024
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Ik
20 oktober 2024

Friet was lekker maar niet heel warm.en mayonaise bestelt maar niet gehad

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! vervelend om te horen dat er mayonaise miste. Hopelijk zal de volgende keer alles helemaal naar wens zijn!

David.
16 oktober 2024

Frank en collega's: Bedankt!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Graag gedaan! 😀

Anoniempje
9 oktober 2024

Kwaliteit altijd prima en zo niet wordt het opgelost! Geweldige reactie op mijn opmerking (jullie weten ervan) :) . Helaas was het eten wel 15 min later dan afgesproken. Volgende keer beter, er was nog geen sprake van verhongering ;).

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. 😀 Het kwartiertje te laat leveren was hopelijk een eenmalig incident.

Irene
7 oktober 2024

Zoals altijd alles goed gebakken en op temperatuur. Van ons zouden de porties wel wat kleiner mogen.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie! :)

Jeffrey
6 oktober 2024

Altijd goed, hou deze kwaliteit!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw mooie recentie, we zullen ons uiterste best blijven doen! :)

Chris
4 oktober 2024

1 uur en 45 minuten wachten op een bestelling is te lang

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! U heeft helemaal gelijk 1.45 uur is te lang, vandaag waren we helaas heeel populair waardoor iedereen veel langer dan normaal heeft moeten wachten. Elke andere dag hadden we er waarschijnlijk met 30 minuten max 45 minuten bezorgd bij u. Hopelijk heeft het wel alsnog gesmaakt en de volgende keer zijn we er gewoon weer snel zoals u van ons gewend bent :)

Chris Verkaart
4 oktober 2024

Mayonaise besteld en betaald. Deze zat er helaas niet bij.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! vervelend om te horen dat het bakje mayo misten :( U kunt bij een volgende bestelling even bij de opmerking zetten dat u een bak mayo tegoed heeft, dan doen we deze er kostenloos bij :) Hopelijk was voor de rest wel alles naar wens!

Chanel Bosschaart
18 september 2024

Ik was vergeten een kortingscode te gebruiken. Toen ik belde of daar nog iets aan gedaan kon worden, werd ik vriendelijk geholpen. Het eten was weer lekker zoals altijd, en goed warm. Ook op afgesproken tijdstip bezorgd. Top!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie en fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! :)

Jeffrey
14 september 2024

Vriendelijke bezorger en lekker friet plus snacks. Ondanks dat we in Vlissingen wonen was de levering snel en alles was nog warm. Top

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie, en fijn om te horen dat alles naar wens was! :)

Nayla
14 september 2024

Ik bestel hier al jaren. Altijd tevreden. Maar nú moesten wij 75 minuten op ons eten wachten. Telefonisch contact was onmogelijk 10 minuten in de wacht gezeten. Dit soort dingen kunnen gebeuren, maar houd ons dan ff op de hoogte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! Het was gisteren inderdaad door onverwachte grote drukte voor sommige adressen Langere wachttijd dan dat u normaal van ons gewend bent. Het had inderdaad fijn geweest als we u hierover hadden kunnen inlichten. Excuses voor het ongemak en ik hoop dat de ervaring de volgende keer weer als vanouds is :)

Corrie Jacobs
6 september 2024

Erg lang moeten wachten. (1.30 min) Er ontbrak jammer genoeg een frikandel. Kwaliteit van frites en snacks is prima .

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw recentie! Excuses voor het ongemak van de langere wachttijd als normaal en ik hoop dat de ervaring de volgende keer weer als vanouds is :)

Nikita
30 augustus 2024

Goede friet, wel erg veel saus

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :) Ik wil u graag adviseren volgende keer bij de opmerking te vermelden: "niet te veel saus aub.) Dan houden we rekening met uw smaak ;)

Ingrid
29 augustus 2024

Prima zoals altijd. Vandaag met extra friet erbij.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Verkaart
24 augustus 2024
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Samantha
20 augustus 2024

Altijd heel erg lekker, soms word er wat vergeten, soms moet je wat langer wachten, we zijn gelukkig allemaal mensen. Vind het wel heel slecht en storend dat de wijk waar ik nu woon vaak valt onder het gebied waar (tijdelijk) niet bezorgd word, als vaste klant is dit erg vervelend en heeft al vaak voor teleurstelling gezorgd!

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Beste Samantha, Bedankt voor je super recentie! :) Het is inderdaad helaas zo dat vooral doordeweeks de wat verdere postcodes uit staan, dit komt doordat de bezetting dan minder is dan in het weekend. Wellicht in de toekomst dat dit weer veranderd,

Piet Bakker
17 augustus 2024

Helaas een gemiste kans voor een goede beoordeling, de friet was lauw en het potje stoofvlees leek het wel of je het vergeten was op te warmen. De snacks niets op aan te merken.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw Review! :) Jammer om te horen dat het deze keer niet helemaal naar wens was! Waarschijnlijk heeft het net iets te lang geduurt tussen het afmaken van uw bestelling en het bezorgen van uw bestelling. Als u direct contact met ons op neemt kijken we graag naar een passende compensatie.

Verkaart
16 augustus 2024

Lekkere friet, snacks, snelle levering

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Ingrid
16 augustus 2024

Alles lekker warm en mooi op tijd.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Ilona
11 augustus 2024

Patat was heerlijk, kaas croquet beetje aan de kleine kant maar wel erg lekker.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Eline de Pagter
10 augustus 2024

Het eten was warm. Ik had aangegeven dat ik om 20.00 uur het eten bezorgd wilde hebben, het was er om kwart voor 9. Ik ging zelf bellen, omdat ik niks te horen kreeg. Dit vind ik niet netjes.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw Review! :) Het is inderdaad niet wenselijk dat u zelf er achteraan moet bellen, excuses hiervoor! Normalieter proberen we altijd te bellen bij vertraging. Soms is het echter helaas te druk waadoor de achterstand ontstaat en op dat moment is het dus ook te druk om te bellen want daardoor zou de bestellingen nog later komen :)

Ilona
6 augustus 2024

Heerlijk gegeten, lekkere patat en de vegetarische fricandel is een aanrader.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Verkaart
4 augustus 2024

Snelle levering, lekkere friet en snack

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Marcel
4 augustus 2024

De friet moet wat langer gebakken worden. Die was slap.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw Review! Ook bedankt voor uw tip!

van Opstal
4 augustus 2024

prima

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Irene
3 augustus 2024

Keurig op tijd klaar en zoals altijd lekker

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

M. Vaal
1 augustus 2024

De kroket was heerlijk. De friet was niet lang genoeg gebakken.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :) En ook bedankt voor uw tip!

Mariska
31 juli 2024

Ondanks dat ik altijd tevreden ben over de bestelling en de bezorging, heb ik besloten weer zelf friet te gaan bakken. Reden: 2 prijverhogingen binnen 1 jaar. Met name de laatste prijsverhoging en de karigheid van de laatste besrellingen heeft mij tot deze keuze gebracht. Ik was een trouwe klant maar die ben je nu helaas kwijt.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Beste Mariska, Bedankt voor uw goede Review! :) Ik begrijp dat de (helaas nodige) prijsverhogingen van de laaste jaren erin hakken net als bij iedereen. Als u toch nog een keer er over denkt om te bestellen, zou ik adviseren om te kiezen voor afhalen, hierbij krijgt u namelijk afhaal korting.

Bianca
30 juli 2024

Lekker, warm en vriendelijke bezorging.. Behalve dat best prijzig is, prima..

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Sien
26 juli 2024

friet gegeten met portie bitterballen, het wa overheerlijk.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Nathalie
23 juli 2024

Prima kwaliteit, friet en snacks waren goed warm bij aankomst. Bezorging snel en vriendelijk. Drankjes gekoeld geleverd. Dikke voldoende.

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw goede Review! :)

Marcel
19 juli 2024

Lekker en snel

Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw Review! :)

Rielke
13 juli 2024
Reactie van Cafetaria de Ambacht

Bedankt voor uw Review! :)